مطالب طنز

سرگرم کننده ی آفتابی

مطالب طنز

1-فردا میایی چیست؟
.
.
.
.
پرسش دانش اموزان از یک هفته قبل از یک تعطیلی دو سه روزه برا اینکه ببین فردا رو میتونن طعتیل کنن یا نه

2-دیگه شورشو در اوردن
اول میگفتن mersi
بعد شد merc
بعد شد mer۳۰
بعد شد mer۲۰+۱۰
دیروز یکی برام پیام فرستاده ۱۰-۱۵+{۲ (mer{ (۱۰+۴۰.
فکر کنم ۲ سال دیگه معادله ۶ مجهولی و انتگرال میفرستن.

3-پسر ه 8 سالشه، چند وقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح می داد!!!
اونوقت من 8 سالم بود بلد نبودم تلویزیون رو روشن کنم

4-من انگیزه ی کسایی رو که هنگام پایین آمدن آسانسور هی دکمه رو میزنن نمی دونم.شما میدونی؟

5-به ایرانسل اس دادم اگه یه بار دیگه اس بدی این خط رو میشکونم
میرم یه همراه اول می خرم!!!
الان دو هفته هست کاری با کارم نداره..
بالخره موفق شدم

6-يه مگسه تو خونه مون هست انقد نکشتیمش پیر شده
.
.
.
..
.
.
دیگه نمی تونه پرواز کنه راه میره برا خودش

7-میخوام از این تریبونی که بهم داده شده استفاده کنم و در حضور همتون بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پشه کصافط است

8-امیدوارم کفشی رو که تازه خریدید،مجبور نشید دوباره همون کفش رو از دست فروش واسه بار دوم بخرید !!!!
اونایی که کفششون رو دزد برده میفهمن چی میگم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی